Telefonische ondersteuning
Tijdens kantooruren zorgen wij dat er minimaal 2 adviseurs aanwezig zijn om onze partners telefonisch en per email met raad en daad bij te staan. Zo luisteren wij naar uw uitleg over aansluit en inbouwsituaties en zorgen wij dat de juiste handleidingen en schema's voorhanden zijn. Waarnodig geven wij advies en tips over het toepassen van de door ons geleverde producten.
Is de situatie toch complexer dan hebben wij snel ruggespraak met onze leveranciers en netwerk in binnen en buitenland.
Assistentie nodig? Formuleer dan duidelijk waar ondersteuning bij nodig is en welke producten het betreft.
Zo kunnen we het snelst en meest effectief ondersteunen.
Onze helpdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 12.30
en van 13.00 tot 17.00.
Via email kunt u uw vragen eventueel aangevuld met foto's sturen naar
info@asabootelectro.nlBent u een particuliere booteigenaar en heeft u hulp nodig?,
vraag dan eerst de werf, installateur of watersportwinkel waar u uw producten heeft aangekocht
of neem contact op met een ASA partner in uw buurt.